viktiga saker att veta, ojoj..

Höger- eller vänsterhänt? Vänsterhänt
Humör just nu? Ganska grinig, eller jävligt grinig och trött.
Kläder just nu? Harembyxor, raggisar och världens skönaste grå tröja.
Musik just nu? Signs - Bloc Party
Sommarplaner? För många! Peace&Love, Öland, en Danmarksresa förhoppningsvis, Halmstad och Nässjö.
Hur många kuddar sover du med? Just nu fyra för någon har tagit mina andra två.
Spelar du nåt instrument? Nej, men jag skulle så gärna vilja kunna spela gitarr.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska utan tvekan.
Vem är viktigast för dig? Vänner, min familj.
Är du kittlig? Ja, under fötterna och på låren haha.
Snarkar du? nope, jag har fått gåvan att klara mig utan snarkningar.
Stjärntecken? Tvillingarna, bäst.
Äckligaste insekten/djuret? Maskar, larver och sniglar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna kontrollera alla elemten (vatten, jord, eld och vind) HAHA!
Vad vill du jobba som? I mina drömmar skulle jag vilja jobba inom någonting som har med mode att göra, eller skådespelerska osv.
Stökigt eller välstädat? Välstädat!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Helt klart!
Gillar du att sjunga? Om jag gör.
Anser du att du är stark? Nu kommer väl halva jorden skratta men ja det gör jag, ibland, när jag är arg.
Vad gör du om du får hicka? Försöker tänka på allting annat än den förbannade hickan haha.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, och där sätter jag punkt.
Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött, och ont av mensvärk punkt punkt
Kläder just nu? mysbyxor och goaste tshirten, nice!
Musik just nu? Nickelback - when we stand together
Sommarplaner?Ta studenten, grekland, jobba, sola & bada. umgås.
Hur många kuddar sover du med? 4 eller 5. asgöött
Spelar du nåt instrument? Haha ohno
Morgon- eller nattmänniska? Natt isf, morgon är jobbigt.
Vem är viktigast för dig? Vänner, min familj och hundarna.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? oftast inte nej.
Stjärntecken?vågen.
Äckligaste insekten/djuret? sniglar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunde ta mig vart jag vill, tankeläsare.
Vad vill du jobba som? Bra fråga, i dont know.
Stökigt eller välstädat? Välstädat!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Dagen jag dör, gör jag det.
Gillar du att sjunga? nej.
Anser du att du är stark? inte lite heller.
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Vad längtar du mest efter just nu? Vintern lite, men efter det sommaren snabbt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0