I'm gonna make it allright, but not right now.

Blev en rätt bra dag ändå, blev att drA till Moholm på kalas hos min kusin som fyllde 10år. Grattis. blev att spela kubb med dom också, haha och jag och födelsedagsbarnet vann såklart. woha grymt!
håller på att laddar ner tre avsnitt av the vampire diaries, men det tar tid! men då har jag något att göra ikväll eller när det blir.
och ska äve kolla på the butterfly effect som jag bara orkade kolla början på igår, men det var en bra film.
har väldigt tråkigt nu så ska rota fram något att äta, BYE. långt inlägg btw.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag ser också på vampire diaries, mest för att jag har läst böckerna :)

2010-04-17 @ 21:19:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0