tre sista dagarna av 2010 woohohooho

Igår drog jag till Falköping och tog en fika med min goding tilll vän, Vickan! Hon är guld hihi. Det var mysigt. Sen åkte jag hem, färgade håret. Så nu är det rödaktigt men färgar om nångång när jag orkar, så det blir bättre haha.
Idag var det begravning för farfar, sorligt var de. Riktigt sorligt avslut på året, det hade jag inte räknat med.
Vila i frid, Jag hoppas att du har det riktigt bra!
Och imorn firar jag nyår typ som alla andra ute i världen

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejhej! Nu är det tävling på min blogg. Som första pris vinner du ngaellack, nail polish, nagelfilar och nail sticker. Som 2a pris vinner du halsband och som 3a pris vinner du söta och glittriga klistermärken. För att kunna vinna måste du skriva en motivering till varför du vill vinna. De 3 vinnarna presenteras på lördag på min blogg. :)

bloggnamn - www.liljedahlsliv.blogg.se

2010-12-30 @ 17:59:34
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Postat av: Marie

falköping, underbart! hoppas du hade det mysigt, puss! :)

2011-01-03 @ 20:56:44
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0