Just a bad dream

Min förra hund hette Leo och han hade eleplsi (eller hur det stavas ha) så han dog under ett anfall när han var 3 år. Det är nog det hemskaste jag sett och jobbigaste. Inte kunna göra nått, bara vara där. 

Men inatt drömde jag att vi begravde han och 2-3 år efter åkte jag och mina syskon på nån slags semester någonstans. Sen fick vi syn på ett hus som en familj bodde i, med en hund. Och det var Leo. Vi var helt säkra. 
Så vi kidnappade han senare på natten och hade han i bilen och drog hem. Kom sedan på att han hade elepsli och vi undra om det hade försvunnit? Sen kom vi på att vi hade begravt han också. Fanns det ingen i graven? 

Jävlig konstig och läskig dröm. Lilla leopleo. Jag hoppas du har det bra <3



Kommentarer
Postat av: Ika

Drömmar är verkligen underliga ibland :/ jobbigt att drömma om sånt man inte vill. Vad fin han var!



Hehe epelepsi stavas det btw ^^



Sv: Hihi ja :] köpte från JC. Den kostade egentligen 299 men dom hade 20% rabatt på typ en valfri vara om man va medlem i JC club, så jag blev medlem för att få billigare ;) <3

2011-11-05 @ 14:09:57
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0