något som kan hända



Varit en asbra dag, kan knappt tro att jag säger det men så är läget. Besluta mig för att ta sovmorgon till 10 och det kändes behövligt. Låg dock vaken sista timmen tack vare min snälla bror. Sen fick jag damp på bilden, blanda färg är inte min grej. och precis när man blev klar med ljudfilmen så råka jag vara dum i huvet och rycka ut hårddisken och kaboom så var allt borta, inte hade man sparat heller. bara att börja om. sen hämta jag ut ett paket, sen drog jag till veronica och åt pommes och gjorde hål i örat.
Nu väntar mat gym och sen kanske emelie kommer. långtext är bra om man har tråkigt, haha tjing.

Kommentarer
Postat av: Ika

Låter som en bra dag! :)



Sv: hihi yes, samma här. åh jag älskar texter ^^ <3

2011-03-22 @ 21:14:43
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0