hang up


Är la en aning sugen på sommar.

The times you lived through, the people you shared those times with — nothing brings it all to life like an old mix tape. It does a better job of storing up memories than actual brain tissue can do. Every mix tape tells a story. Put them together, and they can add up to the story of a life.

Skolan har börjat igen efter ett skönt lov. Men tog ledigt idag, varit hos tandläkaren oså. inte för det är nått spännande men eheh.
Tre dagar innan helg, jag längtar tills man kan sova ut och jag skulle nog behöva lägga mig nu om jag ska kunna vakna imorn, är inte så trött för ovanlighetens skull, jobbigt.
Inlämning done! nu går jag och lägger mig i vilket fall. godnattii

Kommentarer
Postat av: Ika

Bra text där! citat eller från en låt eller vad? :]



Sv: Jag trodde det va v.9 först men sen fick jag veta att det först är v10 :/ fast det är ändå rätt bra för då har jag och alex lov samtidigt :)

Ja precis, glädje är bra! Hihi måste hitta en ny lista snart för den jag håller på med är ju snart slut. <3

2011-02-23 @ 00:14:22
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0