hehehiehie

Sitter och funderar men jag kommer ingen vart
Jag tänker så det knakar ändå är det bara svart
Tänk om jag kunde knäcka världens bästa idé
Till exempel nåt som gjorde att dom blinda kunde se
Någonting som inte finns kan jag väl komma på
Tänk på han som uppfann hjulet det kan inte varit svårt
Så enkelt, så lätt men ändå så bra
Vet ni, det borde fan vart jag
Sitter och funderar men jag kommer ingen vart
Jag tänker så det knakar ändå är det bara svart
Tänk om jag kunde knäcka världens bästa idé
Till exempel nåt som gjorde att dom blinda kunde se
Någonting som inte finns kan jag väl komma på
Tänk på han som uppfann hjulet det kan inte varit svårt
Så enkelt, så lätt men ändå så bra
Vet ni, det borde fan vart jag

Kommentarer
Postat av: Ika

hehe, det borde vart du!



Sv: Jaa, så funderar på nå sånt. Ska prova sminka mig lite olika och se hur det blir :) <3

2011-04-11 @ 17:15:46
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0