OKEJ BARA FÖR JAG TOG EN PAUS

Namn: Caroline, fast carro kallas jag självklart. Grymt!
Ålder: 18.
Favoritsysslor: allt och ingenting. Allt bra gillar jag. som umgås med bra folk, göra mitt rum mysigt, ligga o dra mig i sängen
O-favoritsysslor: Kliva ur sängen, spy och plugga!
Klädstil: Bekvämt.
Irriterar mig på: Övertrevliga människot, dom gör mig galen. Sen allt skitsnack och ryktet och fjortisar.
Favoritfilmer: Oh i don't know. Seen so many. Men vi kör la på greet street hooligan, step up.
Favoritmusik: Jag lyssnar på rätt blandat, fast ingen skrikig musik där man inte hör texten. menmayday parade, volbeat, melissa horn, sum41, och ja.
Ätbart: Skräpmat, godis, glass, chips, läsk, allt som är onyttigt letar sig in i min mun. och pannkaka!
Dricker helst: Coca cola, te och oboy.
Serie: The vampire diaries
Favoritord: cp
Favoritdjur: Hund
Fobier: Höjder.
Besökta länder: Danmark bara, hehehe.
Duktig på: Att vara klantig. Tappa bort saker. Och plugga dagen innan, vilket är osmart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0