I trust no one, not even myself.

Sometimes you just sit at home and remember the old times. You laugh by yourself with a ridiculous smile. Then you have that one tear run down your cheek cause all of it changed.




Jag gör egentligen ingenting just nu, ska snart dricka te innan jag kryper till sängs, eller ne, jag ska inte krypa, jag går faktiskt. Score to me. 
Nemen, jag har nästan ingen lust att sova, fast när jag väl somnar så gör det väl inget för det är så himla skönt. 
Tills klockan ringer och blir min ovän.

Hade vollybollsturnering idag in the school, var helt okej. 
Förlorade alla matcher, men vi är rätt bra ändå. hahah 
Vi brukar faktiskt vara rätt bra på gympalektionerna annars, men det vände.
Jag är lika nöjd för det.

Kommentarer
Postat av: Ika

åh, sjukt fin bild! :] <3

2010-12-09 @ 23:44:58
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: emsi

Svar. Jo jag tycker du skriver jättebra jag kunde inte sluta att läsa. Nej nu ska jag krypa till sängs lol god natt tjejen.

2010-12-10 @ 01:16:00
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0