FREEEDAAG


Från vollebollen igår, haha coolingar.

Kommit hem från skolan nu, försov mig givetvis.
Vaknade när jag brukar gå till bussen, så jag tog en buss som gick en halvtimme senare.
Så kom jag till första lektion då vi skulle göra klart vår novell, men först så kollade jag julkalerndern!
en blev jag klar helt klar med novellen. asbra. Sen hade vi multimedia - måla i paint. Tröttnat på paint..
Sen vid elva så fick vi sluta, egentligen vid tio men fanns ingen buss till mig så satt kvar i en timme med Jennifer.
NU ÄR DET HEEELG!
Höll nästan på att glömma vad fredag betyder, jag kan se the vampire diaries!




Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack så mycket! :)

2010-12-10 @ 17:07:19
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Marie

åh, så himla roligt att du skrev lite om vem du är! uppskatter det verkligen! och karlsborg vet jag visst vart det ligger :) jag är ju från falköping för tusan! har spelat handboll och fotboll i karlsborg många gånger :) stor kram til dig sötnos!

2010-12-10 @ 21:35:07
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0